Monday, May 2, 2011

Roger Waters and The Wall

Annkommer Arenaen med egen buss. Han kommenterte at han aldri hadde blitt stoppet 3 ganger når han hadde kjørt inn på Arenaen under andre konserter feks Metallica :D
Hele gjengen med fantastiske ungdommer/barn!
Vi har vært med på en av de største konsertene som har vært arrangert i oslo. To utsolgte konserter på Telenor Arena med over 20 000 betalende pr konsert. Jeg var så heldig å bli spurt om å være med på dette, og det ville jeg jo selvsagt! Jeg har plukket ut de 16 barna som står på scenen og instruert dem i koreografien/sangen Another brick in the wall.

Det var en fantastisk opplevelse! Barna var knallflinke på scenen og vi fikk mye skryt av arrangørene. Alle som var med fikk signert bilde med sitt navn på og t-skjorten de brukte under showet. Og for et rush det var å stå forran scenen og se våre jenter og gutt synge å danse med alt de har!

Her er videoen jeg filmet. Ikke spesielt bra siden jeg fikk 2 annrop på de 5 min jeg prøvde å filme så jeg måtte klippe det sammen. Lyden er litt skurrete fordi jeg står så sykt nærme høyttalerne. Og ja, jeg står så nærme som det ser ut...1 meter fra scenen.




En svært stolt dag for en danselærer!

1 comment:

  1. Var der!!:) Dere var utrolige!
    Er den beste konserten jeg noen gang har vært på!:)<3

    Dere var U-T-R-O-L-I-G-E!!!<3

    ReplyDelete