Monday, September 12, 2011

puss puss så får du en suss

I dag har vi begynt på lille rommet! Morfar har sparklet i flere timer, og nå er grunnlaget lagt. I morgen og onsdag kommer glassfiberstria opp, også er det bare å male tak og vegger (det blir da min jobb) Jeg skal rense gulvet som er der fra før, og bare kjøpe en fin matte. Vi fant ut at det var dumt å bruke mye tid på å få det helt strøkent med parkett når jeg tross alt bare leier her. Det kommer også opp noen hyller etter hvert som jeg kan lagre alle smykker, skjerf, belter og stæsj.

Før og etter bilder kommer selvsagt, men nå må jeg faktisk løpe for å rekke klassene mine. Har 5 timer back to back i kveld så må holde energien oppe selv med bare 5 timers søvn i natt...(har en liten terrorist på 3 år i huset for tiden)

Ville bare vise dere hvor fantastisk lys jeg har i leiligheten. Dette bildet er ikke redigert!

Snakkes!

No comments:

Post a Comment